Marketing Bez Odrzucenia
Marketing Bez Odrzucenia
autorem artykułu jest Tomek Błędzki
Artykuł ten chcę poświęcić największej psychologicznej barierze, która często wydaje się nie do przezwyciężenia.
Tą barierą jest odrzucenie czy odmowa dla Twojego produktu czy usługi. Jest to powód nr 1 dla którego ludzie odchodzą z MLM.
Dlaczego wiec Twój sponsor namawia Ciebie, abyÅ› „polubiÅ‚” gdy ludzie mówiÄ… NIE – w myÅ›l zasady, że każde NIE przybliża CiÄ™ do ostatecznego TAK. W poprzedniej mojej firmie nawet wyznaczono nagrodÄ™ dla osoby która pierwsza zbierze 50 razy NIE!
Nikt nigdy nie polubi odmowy, chyba ze jest kompletnym masochistÄ…. Zazwyczaj wiÄ™kszość dystrybutorów po dwóch odmowach rezygnuje i nie ma co ich winić! Pierwsze „nie” boli najbardziej. Powoduje też, że nie podejmujesz dalszego dziaÅ‚ania w obawie, by to siÄ™ znowu nie powtórzyÅ‚o. Niektórym zajmuje tydzieÅ„ na podjecie wyzwania i powrót do pracy, a inni nigdy wiÄ™cej go nie podejmujÄ…. RezygnujÄ…, bo jest Å‚atwiej.
Pytaniem jest, jak sobie poradzić z problemem odrzucenia oferty?
Po pierwsze musisz sobie uświadomić, że odrzucenie dotyczy Twojej oferty a nie Twojej osoby- może trafiłeś do kogoś w niewłaściwym czasie?
Po drugie w większości to obiekcje są powodem odmowy- po prostu ludzie nie są na to gotowi lub potrzebują więcej informacji. Często chcą się poradzić znajomych (którzy też mogą nic nie wiedzieć o Twojej ofercie)
Powyższe osoby na pewno nie są tymi typami partnerów, z którymi Ty chcesz budować biznes. Potrzebujesz osób, które przyjdą same do Ciebie i powiedzą: Tak, jestem gotowy! Aby tak się stało, te osoby muszą wiedzieć, że istniejesz, że się tym zajmujesz oraz że jesteś w tym specjalistą oraz że tego wszystkiego ich nauczysz.
Jeśli wiec będziesz liderem w danej dziedzinie, ci ludzie przyjdą do Ciebie.
Marketing bez odrzucenia polega na prezentowaniu Ciebie i Twoich osiągnięć w Internecie wykorzystując web 2.0 aby przyciągnąć tylko zainteresowane osoby. Jeżeli kogoś to nie interesuje, szuka dalej ale Ty nie straciłeś czasu na ta osobę oraz nie dowiesz się o tym, że osoba ta nie jest zainteresowana. Za to osoby, które skontaktują się z Tobą, będą już Cię znały oraz będą wiedziały, w czym rzecz. Wtedy to sporadycznie będziesz miał czy miała do czynienia z odrzuceniem.
Nie ma cudownej metody na odmowę, jest natomiast system, którego zrozumienie i zastosowanie zwiększy Twoje szanse na sukces.
Zastanów się z kim tak naprawdę chcesz pracować: z osobami które nie maja o MLM pojęcia czy z osobami, które znają ten sposób zarabiania i maja do niego przekonanie, ale nikt im nie przedstawił, jak odnieść sukces w budowaniu struktury online.
Oto czym ja siÄ™ zajmujÄ™ zaczynajÄ…c pracÄ™ z nowa osobÄ…:
1. Znaczenie budowania marki własnej osoby- branding
2. Pokazanie znaczenia i budowanie lejka sprzedaży w marketingu online
3. Nauka podstawowych zasad przyciÄ…gania w marketingu
4. Używanie siły Twojej własnej historii do znalezienia potencjalnych klientów
5. Pokazanie Twojej historii i biznesu milionom ludzi dzięki marketingowi web 2.0
6. Rozwój Twojej struktury w oparciu o przywództwo i pasję.
--
Tomasz Błędzki
Trener online marketingu i mlm coach
http://www.wideomarketing.com
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl
Zobacz takze:
Pokonuj problemy i inwestuj w siebie
Praca w pięknej Grecji czy ekonomicznej Szwajcarii?
Lżej na sercu
Problem kurdyjski – walka o wolny Kurdystan
Norweskie linie lotnicze Air Shuttle uruchamiajÄ… nowe l